Vil du have fuldt udbytte af din digitale markedsføring?
Digital markedsføring er andet og mere end “bare” de sociale medier. Det er emails, nyhedsbreve, søgemaskineoptimering, Google Ads og meget mere – og det kan være uoverskueligt at finde hoved og hale i det hele.
Får du åndenød, når du høre ord som SEO, Ads, CPC, nyhedsbreve og videre i den dur, og kan du overhovedet ikke overskue, hvor du skal starte og slutte?
Du er ikke den eneste, og det bedste, du kan gøre, er at kontakte et online marketing bureau. Kommer du ikke i gang med en digital markedsføringsstrategi, bliver du nemlig hægtet bagud af dine konkurrenter, og så bliver det svært at holde forretningen kørende.
Hvad skal du fokusere på?
I en verden fyldt med muligheder er det svært at finde ud af, hvor du skal lægge dit fokus, og netop derfor er det en god idé at rådføre dig med en specialist. Alternativt kommer du til at skyde med spredehagl, og der er nærmest umuligt at måle på de resultater, der kommer ud af det.
Apropos at måle. Det er vigtigt, at du vælger et digitalt markedsføringsbureau, der tilbyder målbare og konkrete resultater. Hvis du ikke selv kan følge med i udviklingen, er det svært at vurdere, om pengene er godt givet ud.
Glem adrig SEO
Det er let at forfalde til email marketing og sociale medier, og det er da også her, du har den direkte kontakt med dine kunder, men når det er sagt, må du aldrig glemme den helt grundlæggende søgemaskineoptimering.
Søgemaskineoptimering – eller SEO – er det, der gør, at du bliver fundet i de organiske søgeresultater på Google, og alt andet lige har det stadig en enorm betydning for kunderne, der føler, at troværdigheden er større, når det ikke er en betalt annonce, de bliver præsenteret for.
Det korte af det lange; hvis du ikke er i gang med online marketing, så er det med at få fødderne ud af starthullerne.